Zoekmachine-optimalisatie (SEO): meer bezoekers voor meer omzet

Meer bezoekers naar je website en meer betalende klanten, wie wil dat nou niet? Maar al die concurrentie online, en vooral die grote bedrijven met hun enorme budgetten, daar kan een MKB-bedrijf toch niet tegenop? Jawel hoor, het kan nog. Er liggen nog voldoende kansen op het gebied van zoekmachine-optimalisatie. Ook jouw bedrijf kan nog hoger komen in de zoekmachines. Juist de organische zoekresultaten blijven kansen bieden.

Aan de slag met zoekmachine-optimalisatie? Vraag dan nu een kennismakingsgesprek aan*.

*Het kennismakingsgesprek is gratis en verplicht je tot niets

Geen doel, maar een middel

Meer omzet uit je website halen, omdat er meer bezoekers komen, dat wil jij toch ook? Dat is dus wat het echte doel is. Zoekmachine-optimalisatie of SEO is het middel om dat doel te bereiken. En het kan ook gewoon. Er liggen nog veel kansen op het gebied van SEO. Profiteer er nu van en bouw een voorsprong op. SEO-bureau Optimus Online staat voor je klaar.

Word vindbaar met SEO - zoekmachine-optimalisatie

Niet alles is wat het lijkt

Ik hoor regelmatig: “Ik sta al hoog in Google. Elke keer als ik zoek, sta ik op de eerste pagina”. Toch is dat vaak niet echt zo. Het gaat dan meestal om gepersonaliseerde zoekresultaten. Zonder dat je het door hebt, slaat Google overal informatie op van jou en geeft jou bij het zoeken zoekresultaten gebaseerd op die informatie. Websites die je eerder al eens hebt bezocht bijvoorbeeld. Zoals –inderdaad– je eigen website. Maar ik kan je helpen om hoger te komen hoor. Maak je geen zorgen.

Grote beloftes of transparantie?

Wel even gelijk duidelijkheid scheppen: ik beloof geen nummer 1-posities. Ook kan ik niet garanderen dat je de 1e pagina van Google haalt. Die belofte kan ik namelijk alleen maken als ik:

  • jou beloof op je bedrijfsnaam hoog te komen
  • jou beloof op een zoekterm met geen of weinig zoekvolume hoog te eindigen
  • jou beloof hoog te komen in Google en daarbij ongeoorloofde technieken gebruik (Black hat SEO)

En sorry, maar dat doe ik niet. Wat ik wel beloof is dat ik mijn uiterste best doe voor je. Werken naar realistische doelen, die ook wel haalbaar zijn, maar hé, ik heb niet overal invloed op. Dus ik kan geen garanties geven.