De meest gelezen artikelen van 2017 op letterzaken.nl
Het afgelopen jaar heb ik 44 artikelen gepubliceerd op letterzaken.nl. Omdat ik wekelijks iets wil publiceren hadden het er eigenlijk nu 51 moeten zijn. Begin dit jaar kwam ik er gewoon niet toe, terwijl ik in de drukte aan het eind van 2017 zelfs 2 artikelen heb geschreven… Hoe dan?
Stok achter de deur
Dit jaar begon ik met mijn wekelijkse mails met tips en blogs. Omdat er wekelijks een e-mail uit gaat, heb ik ook een stok achter de deur om wekelijks een vers blog voor jou te publiceren. Aan inspiratie ontbreekt het niet hoor. Een goed blog schrijven kost me alleen wel behoorlijk veel tijd. Ik doe namelijk altijd onderzoek om beweringen te onderbouwen, moet er afbeeldingen bij regelen en ben zo al gauw 3 uur bezig met 1 blog. Of langer…
Afijn, de meest gelezen artikelen
De meest gelezen artikelen uit 2017 zijn:
- Keyboost van iPower: hoe werkt het en wat is het risico?
- Nee, een ‘Google gecertificeerd SEO-bedrijf’ bestaat niet
- Telefoontje over een vermelding in de gemeentegids? Let goed op!
- Hoe ziet een goede homepagina eruit? 7 tips voor een succesvolle website
- Nu bij 2 recensies al vermelding van sterren in Google: aan de slag met jouw recensies!
Lees ze zelf om te ontdekken waarom dit de populairste blogs van 2017 waren. Als je ze nog niet gelezen had natuurlijk ;-)
Alle blogs van 2017 op een rijtje
Wil je zeker weten dat je niet nog een voor jou interessant artikel hebt gemist? Loop dan even door alle blogs van 2017, ik zet ze even netjes op een rijtje voor je:
- Bij 2 recensies al sterren in Google: aan de slag met jouw recensies!
- Telefoontje over vermelding in gemeentegids? Let goed op!
- Is het hoofdmenu van jouw website wel duidelijk?
- Wanneer plaats je een nofollow-link op je website?
- Nee, een ‘Google gecertificeerd SEO-bedrijf’ bestaat niet
- Hoe ziet een goede homepage eruit? 7 tips voor een succesvolle website
- Zijn jouw webpagina’s doodlopende straten? Haal er omzet uit!
- Ben jij de snelle verkoper op jouw website?
- Alles wat we nu weten over de Google Mobile-first index
- Straalt jouw website professionaliteit uit?
- Overdrijf niet met design op jouw website
- Bouw gratis een website voor jouw onderneming – met dank aan Google
- HTTPS voor jouw website is onvermijdelijk. Dit is waarom
- Meta keywords-tag goed voor je SEO? Integendeel!
- Google maakt homepage à la Facebook met nieuwsoverzicht, is dat slim?
- Staat jouw klant centraal in je webteksten?
- Waarom zoektermenonderzoek met de Zoekwoordplanner dood is
- Afbeeldingen op je website optimaliseren: SEO quick win! (geüpdatet artikel)
- Waarom spaties in je bestandsnaam uit den boze zijn (gastblog Kim Pittoors)
- Moet je verkeerde spelling gebruiken op je website voor vindbaarheid?
- Waarom mijn e-boek een ECHT gratis weggever is
- Zin en onzin over SEO op Twitter
- 7 punten waar een goede webbouwer aan moet voldoen
- Iedereen bouwt nu zijn eigen website in WordPress. Of toch niet?
- SEO en conversie gaan hand in hand
- Nog een reden waarom HTTPS op jouw website noodzakelijk is
- De mythe over Googles 200 SEO-factoren
- Wat woorden doen: hoe tekst jou omzet oplevert, of omzet kost
- Welke invloed heeft bloggen nu echt op je SEO?
- Enkel zoekvolume is niet voldoende bij zoektermenonderzoek
- SEO regel je niet met een plugin
- Welke invloed heeft een nofollow-link op je SEO?
- Betalen voor vermelding in telefoongids of bedrijvengids?
- Domeinnamen en SEO: hoe zit het nu precies?
- Linkbuilding doe je (niet) zo: over linkruil en meer
- Hoe schrijf je de beste paginatitels voor SEO en conversie?
- Langere meta-omschrijvingen in Google: hoe zit dat precies?
- Hoe schrijf je de beste meta-description voor SEO en conversie?
Doe er je voordeel mee, er staat vast het een en ander tussen wat jij kunt toepassen voor jouw website en/of SEO-strategie. Of anderszins voor jouw onderneming.
En voel je vrij om reacties of vragen onder mijn artikelen te plaatsen :-)
Of je SEO nu interessant vindt of er helemaal geen interesse in hebt, als je een website hebt, heb je er nu eenmaal mee te maken. Juist omdat ik het leuk vind, schijf ik er graag en vaak over en uit reacties blijkt dat het zelfs mensen met een aversie tegen zoekmachine-optimalisatie helpt.
Begonnen in 2012 met het idee webteksten te schrijven, ben ik me steeds verder gaan verdiepen in SEO en het daarmee verbonden CRO (conversie-optimalisatie). In al mijn artikelen help ik je jouw website te verbeteren om er zo meer omzet uit te halen. Wedden dat je het nog leuk gaat vinden ook?
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!